duminică, 25 martie 2012

DIALOG ...... DIN DRAGOSTE


 


 " - DACA ZIUA DE MAINE VA INCEPE FARA MINE , TU SA NU PLANGI ....
         - Taci ! Nu mai vorbi tampenii !
- " CAND DRAGOSTEA VORBESTE, VOCILE TUTUROR ZEILOR PAR A FI ADORMITE IN ARMONIA RAIULUI " , SPUNEA NENEA SHAKESPEARE ......
- Vorbeste nebunia din tine , nu dragostea !
- " NEBUNIA IUBIRII ESTE CEA MAI MARE BINECUVANTARE A CERURILOR " , ASTA ESTE DE LA PLATON .....

-Stiu ca ai ceva nebunie in tine ; dar nu vreau sa te mai aud ca imi vorbesti de plecat si alte prostii !
-DE CE ?
- Pentru ca esti al meu , Bouleeee ! ! ! "

13 comentarii:

  1. In toate e nevoie de un strop de nebunie. Si recunsoc, eu la 16 ani sunt geloasa pe tine, pe voi.:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. DRAGA MEA , STIU CA AI INGREDIENTELE NECESARE PENTRU A SIMTI FRUMOASA "NEBUNIE" , LUMEA ESTE SI A TA ! ! !

      Ștergere
  2. Ray Charles este...a fost minunat...

    off topic: imi plac tatuajele...sunt interesante si ale tale:)

    RăspundețiȘtergere
  3. ah :D
    ce i-a zis-o...
    dar para totusi prea dur :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Eh, fiecare se exprimă cum poate! :)
    Important că se iubesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. IN IUBIRE CUVINTELE SUNT LIPSITE DE IMPORTANTA ....
      "fiecare se exprimă cum poate " ? FIECARE SE EXPRIMA CUM VREA SI SE EXCLUD STEREOTIPURILE :)

      Ștergere
  5. Ce tare...imi place cum raspunde tipa...

    RăspundețiȘtergere
  6. Un Paste binecuvantat va doresc si plin de prezenta Celui Inviat!

    RăspundețiȘtergere
  7. Paste Luminat si Sarbatori Fericite !

    RăspundețiȘtergere

Spune ce gândești, gândește ce spui :