sâmbătă, 13 ianuarie 2024

Prietenul omului !



 

Pentru că pot și vreau, atunci când altceva nu mă împiedică, am hotărât să fac voluntariat la Adăpost Municipal Câini - Iași
Multe suflete în cuști și puțini Oameni ce au grijă de ele!
Sentimentele sunt amestecate, nu arunc cu piatra dar dacă cei care spun că iubesc animalele ar da o mână de ajutor atunci când se cere acest lucru, cu siguranță ar fi ceva mai bine și pentru cei din cuști.
Să fac apel la responsabilitate? 
Nu fac asta, dar vă spun că sterilizatul este gratuit, cel puțin pentru cei din Iași la acest Adăpost, contează cât doriți să vă implicați și dacă vă lipsește motivația, faceți o vizită la orice adăpost pentru câini.

Vă mulțumesc!

2 comentarii:

  1. Ma bucur mult ca v am cunoscut si v ati alaturat nouă ieri.
    Este atata nevoie iar ei cateii ar suporta mult mai usor detentia din boxe daca ar vedea chipuri noi daca ar fi maini care sa i mangaie sau voci care sa le vorbeaaca .
    Multumesc !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă înclin cu considerație, dumneavoastră cu echipa ce o aveți faceți mult mai mult decât se vede! Mă bucur și vă mulțumesc că am avut prilejul să fac ceva util pentru aceste ființe.

      Ștergere

Spune ce gândești, gândește ce spui :